WELKOM OP DE EMMAUSSCHOOL!

Gaat uw kind voor het eerst naar de basisschool? Of wordt uw kind over een tijdje twee jaar? Gaat u verhuizen? Misschien zoekt u een school die beter past bij uw kind? U kunt altijd terecht voor een informatiegesprek. Wij vinden het belangrijk u zo goed mogelijk te informeren over de opzet van ons onderwijs en de zorg voor uw kinderen op onze school. U staat voor een heel belangrijke keuze voor uw kind!

Neemt u vooral contact met ons op om een afspraak te maken. 010-4 25 83 12 (locatie Tidemanstraat) of 010 - 4 25 81 29 (locatie Buitenhoftstraat). Ook kunt u een mail sturen naar Emmausschool

WELCOME TO THE EMMAUS SCHOOL!

Is your child going to primary school for the first time? Or will your child be two years old in a while? Are you moving? Maybe you are looking for a school that better suits your child?

You can always call us for information.

We think it's important to inform you as well as we possibly can about the structure of our education and the care for your children at our school. You are facing with an important decision for your child!

International Schakel Class (ISK)
The Emmaus has some classes which are equipped to take in children who have not been in the Netherlands for long and don't speak the Dutch language. Your child will follow an intense language program in the ISK class. These classes are for childeren in the age group between seven and thirteen years old. If your child is four, five or six years old we will place them in a 'regular' group 1/2. The moment the level of speaking and writing Dutch is sufficiently, he or she will be transferred to a ‘regular’ class in primary education.

To register your child please give us a call. 010-4 25 83 12 (location Tidemanstraat) of 010 - 4 25 81 29 (location Buitenhoftstraat). You can also send an email to Emmausschool